Restart


 Cine să creadă că va veni și ziua în care o să simt să îmi dau un restart, făcând o pauză și nu una oarecare, ci una de 21 de zile de la rețelele de socializare. Se făcea că mă plimbam pe strada Facebook și în fața mea a apărut o agendă care avea pe copertă desenată mandala dedicată mie, așa am simțit în momentul acela iar acum pot spune că da, a fost, este și va rămâne a mea. 
Așa am cunoscut "magicianul mandalelor" pe Magdalena Abrașu care prin felul ei blând și răbdător mi-a zis că această mandală înseamnă energie pentru creativitate, încredere pentru realizare și iubire pentru absolut tot. Nu știu nimic despre mandale dar când îmi place ceva cred în magia acelui lucru și nu ca as fi eu adepta scrisului de mână (nu ca nu mi-ar face plecere) pentru ca scriu ca un doctor, indescifrabil, dar totuși am zis da și am cumpărat agenda. Și acum filele ei așteaptă sa fie scrise dar nici o minune din partea mea nu se întâmplă să îmi dau voie să scriu de mână. Când a ajuns la mine m-am întrebat și am întrebat agenda și pe Magdalena, "oare ce va face aceasta agenda în viața mea? Sau poate mandala va schimba ceva !?" 
Răspunsul a fost atât din partea Magdalenei cât și a mea, răbdare și așteaptă. Timpul a trecut, mai bine zis a zburat, agenda este la fel în schimb eu sunt alta.
Mă crezi nebună, dragă cititorule? Nici nu contează, eu tot am stat seară de seară de vorbă cu mandala și am citit mesajul scris de Magdalena, special pentru persoana mea. Și după o perioadă bună de timp așa din senin mi-a venit ideea de a mă apuca de pictură. Aici mi-am găsit liniștea și frustrarea că nu pot face totul perfect dar și răbdarea de a persevera și învață să fac pictură cu puncte. Iar la ceva timp adică mai bine zis cu 21 de zile în urmă să ies de pe toate rețelele de socializare, din mediul on-line și să fiu prezenta total în viața mea reală.
Azi s-au încheiat cele 21 de zile de detox și pot spune că sunt mult mai liniștită și nu am simțit lipsa virtualului, dar am descoperit că dispariția mea a fost fără impact asupra nimănui.
Acum după atâtea zile mă intreb dacă lipsa mea nu a pus pe nimeni pe "jar" atunci nici prezența mea nu ajută prea mult.
Detoxul se virtual m-a ajutat să mă redescopăr, regăsesc și peste toate să trăiesc. 
Nu mă atrage nimic să revin, nimic nu ma reține să nu redeschid lumea virtuală. 
Deocamdată mă limitez la a scrie din când în când aici și a trimite către Facebook, poate cineva mă va citi sau poate nu. 
Aici scriu eu sufletului meu și el îmi răspunde prin minunile ce se întâmplă în viața mea. 
Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc pentru absolut tot. 
Iubesc și trăiesc prin ceea ce fac, ceea ce sunt, ceea ce am fost și ceea ce devin. 

Aceeași eu mereu, 
Dana Popa 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci