Scrisori din zori de zi 2


Azi a început un nou an așa că hai primește-l cu zâmbetul pe buze şi spune-i : "mulțumesc că m-ai primit în brațele tale şi știu că împreună în fiecare clipă o să scriem în cartea vieții mele clipe frumoase,magii ce îmi vor lumina calea spre împlinirea visurilor.E prima zi şi azi voi începe o nouă carte numită „EU așa cum vreu să fiu – agenda dorințelor mele” . Să am putere şi înțelepciune, încredere în mine să trec cu bine peste tot, să înțeleg şi să mă bucur de fiecare clipă trăită în sânul tău şi la final să mă treci cu bine în anul care vine. Așa că azi mă apuc de scris, să completez filele ce le am în fața mea.Un an în care fericirea, împlinirea şi împăcarea cu sine să fie prezente în viața mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart