Scrisori din zori de zi 1


E ziua în care am decis să îmi spun : „Buna dimineața mie, sunt pregătit să devin ceea ce sunt, un suflet liber, care decide cum își modelează viața,după ce principii se va coordona și cum va trăi.E ziua în care renasc din toată cenușa anilor ce au trecut, e un nou început, e un nou an ce azi încep să îi completez paginele goale, cu gânduri și dorințe ce mă vor însoți pe tot restul vieții mele.E ziua în care m-am născut, atunci anul se schimbă, atunci începe un an nou, atunci începe anul meu.”
Vrei și tu să devii tu ? Atunci începe cu mine. Din ziua în care te-ai născut, renaște și începe să completezi paginele vieții tale în ordinea dorită.
Eu doar te ajut cu ideii și gânduri pozitive, tu dezvoltă și aplică în viața ta și împreună scriem agenda vieții tale după care te vei ghida în anii ce urmează, vei mai completa sau vei mai scoate din gânduri și idei, așa te îndrepți spre ceea ce vrei să fii, să devii.
Nu uita, ești un suflet puternic mai mult decât îți poți imagina tu.
Să începem aventura sufletului puternic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart