Prietenia

Prietenia, ce o fi prietenia ? 
Incepe in clipa in care doua persoane se intalnesc, au aceleasi pasiuni, au ganduri si vise comune, incepand discutii si incercand sa sustina cat mai bine ideea. Si continua daca nu exista nici un interes din parte vreuneia din parti. Se prea poate ca una din parti sa puna suflet si sa creada ca ce ofera aia primeste, dar surprinzator, de multe ori nu primeste acelasi respect . De multe ori cand unul nu il mai poate folosi , sau nu mai poate beneficia de pe urma celuilalt , presupusa prietenie se destrama. In unele cazuri se raceste incet si fara explicatii, in altele iese fum dupa un scandal incendiar, iar in altele efectiv dispare ca si cum nu ar fi exiatat.
Prietenia adevarata , dupa mintea mea , sa spunem asa, este atunci cand chiar daca nu ai vorbit un an de zile, in clipa in care ai inceput discutia sa fie execat ca atunci cand ieri te-ai despartit. Nu mi se pare ok, in clipa in care suni, sau te intalnesti cu acea persoana sa te ia la intrebari ca ceva de genul Nu mai dai un semn de viata si tu? Ok daca eu nu am dat , ca poate am fost ocupat , tu de ce nu ai dat,de ce nu ai fost primul, sau de ce nu taci ca nici tu nu ai facut nimic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart