Dureri.....

Sunt dureri ce nu se pot spune de frica sa nu distruga si ce a mai ramas din ceea ce candva era frumos.
Sunt dureri ce fac sa urle sufletul in tine,fara a putea spune cuiva.
Sunt dureri ce te topesc pe picoare si te duc intr-o lume ce nici macar nu o poti explica.
Sunt dureri ce dor cu fiecare secunda din ce in ce mai tare.
Durerea cea mai mare este asteptarea, o durere dulce amaruie care nu se srie nici o clipa cum va lua sfarsit....
Sunt dureri ce cu trecerea anilor se ascund undeva in suflet si gandire si dureri ce se accentuiaza si dor fara incetare....

Comentarii

  1. Am adunat dureri
    Am adunat taceri
    Am adunat lacrimi
    Si din toate sunt un unitar
    Sunt eu ....cel ce te iubeste mult
    Si iti doresc din inima binele
    Esti surioara mea pe care Dumnezeu
    Mi-a daruit-o la acesti ani
    Dar surioara mea sfanta ........

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart