Durea atăt de tare.....

 

 

        Ziua in care m-am apucat de scris, nu am ințeles-o nici eu,ce anume m-a atras,sau mai bine zis de ce am luat hotărârea de a scrie altceva decât poezie,dar era o dimineața în care ochii mei abia daca ar fi vrut să se deschidă ,leneveau în liniște în visul ce încă nu luase sfârșit. Cerul acoperit de o mantie de nori pufoși nu lasa soarele sa se ivească,dar undeva într-un colț de cer în depărtatul orizont soarele ridica un capăt de mantie cenușie-albicioasa și iși scoase o rază fermecată ce incepu să arunce mângâieri și liniște peste tot. Și păsărelele ciripeau mai voioase și florile parcă iși accentuau culoarea pâna și adierea de vânt parcă era mai liniștita. Încet dar sigur minunata rază de soare ajunsese și la mine prin spațiul rămas dintre draperiile trase la intâmplare.In mintea mea atăt de multe se perindau, vise, amintiri și ce aveam in ziua respectivă de făcut,un lucru era cert nu puteam să uit acel zâmbet sobru, acea privire patrunzătoare , erau prezente în fiecare clipă în mintea mea și îmi răscolea tot ce se poate numi gănd, fără voia mea sau poate chiar imi dădea o plăcere ce eu nu o ințelegeam și totuși durea, durea atăt de tare.
 

 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart