Un zâmbet și o lacrimă....


               E o dimineată din alea fără nor pe cer ..senin și plin de speranța că soarele va răspândi raze toată ziua...vântul adie agale,păsărelele abia ciripesc..iar eu cu o carte în mână merg încet spre stația de bus ..nimic diferit de alte dimineți și totuși ceva este altfel...aerul înmiresmat pătrunde în oase parcă fără a mai trece prin nări...intră prin fiecare por al pielii...la început obosea corpul ..apoi ca o magie îmi da aripi să zbor spre...unde oare...o zi ca oricare alta sau în magia minții mele...nu știu,eu merg și zâmbesc este tot ce am un zâmbet și o lacrimă care mă însoțesc mereu...în singurătatea vieții mele doar ele îmi sunt sprijin la bine și la rau...Domnul așa a gândit că un zâmbet și o lacrimă să mă însoțească..de ce? ...ei ce întrebare...? Răspuns știu că nu o să găsesc..dar mie îmi este foame..o foame nebună de iubire, frumos, împlinire, liniște sufletească...of cât de foame îmi este...simt că nu m-aș sătura nici o clipa de ele și totuși mereu am porții mici,dar zâmbetul și lacrima mereu sunt lângă mine ...acoperă gândul trist și veselia ce încerc sa o trăiesc....of căt de mult iubesc acel zâmbet si acea lacrimă ce mereu mă însoțesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Plouă cu bulbuci

Restart